A Buagenlandla foat mitn Auto mitten in a Planquadrat. Da Kiwara mant: „Führerscheinkontrolle“. Da Bugnlandla suacht sein Deckl, findt eam owa net. Oiso gibt a eam sein Rückspiagl. Da Kiwara schaut si eine: „Des hättns jo glei sogn kenna, daß se a Kollege san!“

A Burgenlandla kommt in a Musikgschäft und sogt: I griag de rote Trompätn do und de weiße Ziehharmonika. Sogt da Vakeifa: Den Feierlescha kennans hom, oba de Hazung kriangs net!

Gut, dass Sie mich anrufen, könnten Sie mir meine Telefonnummer geben?
miss.understood meinte am 4. Nov, 14:52:
also bitte,
wenn schon, dann richtig. planquadrat = schnittlauchsauce 
Alien antwortete am 4. Nov, 15:01:
Schnittlauchsauce
ist mir neu.. 
miss.understood antwortete am 4. Nov, 15:25:
aber schnittlauch
für polizist kennst du schon, oder ... was ist grün und innen hohl ? 
Alien antwortete am 4. Nov, 15:48:
ja
hab das schon mitgekriegt..